academy_logo_white.png

הטמעת CX ע״י חשיבה עיצובית

וובינר: איך להשתמש בחשיבה עיצובית כדי להפוך ל- B2B2C?

הוובינר החמישי שלנו בו אירחנו את ענת אלון, מאפיינת חוויית לקוח ותיקה ומנחת חשיבה עיצובית מוסמכת, שסיפרה לנו על חברות גלובאליות שהיא פגשה בשלב זיהוי הצורך ואיך ה- Design Thinking עזר להם במעבר ל B2C.

 

מה למדנו?

Icn_base.png

הבסיס

הקושי בהטמעת CX בארגוני B2B גלובליים

Icn_develop.png

כלים

נכיר כלים מעולמות ה Design Thinking שעזרו לענת בהטמעה יעילה

Icn_wisdom.png

טיפים

נלמד טיפים מנסיונה של ענת בתחום

על המנחים

 

רותם בינהיים

מובילה ומנחה Design Thinking, פיתחה והנחתה מעל ל- 100 סדנאות במגוון אתגרים שונים.

חוקרת חווית משתמש, יועצת בתחומי ה- UX ומובילה אסטרטגיית מוצר כבר מעל ל- 15 שנים.

  • Grey LinkedIn Icon

משה וייס

מוביל ומנחה Design Thinking מעל 10 שנים, פיתח והנחה מעל 200 סדנאות בארץ ובעולם. מומחה בפיתוח, חווית משתמש, אסטרטגיית מוצר וניהול פרוייקטים עם ניסיון של מעל 18 שנים בתחום בארגונים הגדולים בארץ ובעולם.

  • Grey LinkedIn Icon

ענת אלון

מאפיינת חוויית לקוח ותיקה ומנחת חשיבה עיצובית מוסמכת

  • Grey LinkedIn Icon

צפייה בוובינר

יותר ויותר חברות B2B מבינות את החשיבות והערך בלהפוך לחברות B2B2C ולשים את השיח על הלקוח במרכז העשייה.
זהו אתגר להרבה מאוד חברות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחברות גלובאליות.

 

איך מנהלים את השינוי התפיסתי והאופרטיבי הזה מצד הארגון? 
איך דואגים לחשיבה מהירה ויעילה שמצד אחד נשענת על המבנה הארגוני ומצד שני מקדמת תקשורת בין גורמים?
רמז: חשיבה עיצובית, מספריים ודבק :)

 

בוובינר זה, ענת אלון, מאפיינת חוויית לקוח ותיקה ומנחת חשיבה עיצובית מוסמכת, 
תספר לנו על חברות גלובאליות שהיא פגשה בשלב זיהוי הצורך ואיך ה- Design Thinking עזר להם במעבר ל B2C.