top of page
תמונת רקע אתר.png

סמינר הכשרת

מחקר משתמשים פרקטי

3 ימי הכשרה
משך המפגש: 9:00-17:00
מתי? 15,16,21 לנובמבר
מחיר הטבה: 3,400 ש"ח + מע"מ

Discovers בשיתוף עם סטודיו ED&U גאים להציג:
סמינר ראשון מסוגו - ללמוד את הפרקטיקה כבר מהיום הראשון
בסוף הסמינר תוכלו להניע, להוביל וליישם מחקר משתמשים יעיל ומותאם לכל שלב במחזור חיי מוצר/שירות.

Form

איך נרשמים?

יום שני

21 לנובמבר

יום רביעי

16 לנובמבר

יום שלישי

15 לנובמבר

9:30-17:30  |  מיקום: רמת אפעל,רמת גן

מחיר בהטבת רישום מוקדם: 3,400 + מע״מ

החל מ 15.5 מחיר רגיל: 4,200  + מע״מ

מדיניות ביטולים

Registration
אני רוצה לקבל מידע/להירשם

בקשתך נשלחה! ממש עוד מעט ניצור איתך קשר

מחקר משתמשים פרקטי

סמינר (יום פרונטלי) יחודי ומעשי בן 3 ימים בלבד,

לרכישת כלים להובלת מחקר משתמשים פרקטי להתאמת המוצר/שירות בצורה המיטבית במינימום משאבים, 

בסופו תזכו בתעודת הסמכה מטעם Discovers ו- ED&U.

מחקר משתמשים הוא כמעט תמיד השלב הראשון בתהליך תכנון מוצר או שירות.

אחרי הכל, לא נתחיל לאפיין, לעצב או ליישם מבלי להבין תחילה על איזה צורך של המשתמשים שלנו אנחנו מנסים לענות.

עם זאת, המחקר לא מסתיים כאן. תהליך נכון מלווה בפעילויות מחקריות לכל אורך הדרך.

אך מהן המטרות לכל שלב? ומה השיטות המתאימות?

About the seminar

מה ואיך נלמד?

Icn_base.png

הבסיס

נחשף ונתנסה לראשונה בכלי מחקר שונים, מותאמים לשלב שבו נמצאים

Icn_experience.png

ההתנסות

נקיים למידה תוך כדי עשייה מהשניה הראשונה כמשתתפי הסמינר

Icn_chellenge.png

הפיצוח

נחשף לאתגרים שעומדים בפני החוקרים ונלמד איך להתמודד איתם

Icn_value.png

הערך

נכיר את הערך של מחקר ומדוע הוא תנאי הכרחי לקיום של כל ארגון 

Icn_develop.png

הפיתוח

נכיר את האשף ונלמד איך לפתח באמצעותו מחקר יעיל ותהליכי מחקר מותאמים

Icn_wisdom.png

החוכמה

נקיים פעילויות משותפות עם חוקרים נוספים ונלמד להשתמש בחוכמת ההמונים

Icn_structure.png

המבנה

נלמד את מבנה השיטה על כל שלביה כולל המוטיבציה והערך של כל שלב

Icn_academy_hat.png

החוקרים

נזכה לחבוש את כובע החוקרים ונקיים פעילויות מחקר שפיתחנו בעצמנו

Icn_tips.png

הטיפים

נחשף למאות טיפים שנצברו ושיאפשרו לנו להיות חוקרים מובילים יותר

discovers-035-small.JPEG

למי מיועד הסמינר

כל מי שמעוניין ללמוד כלים חדשניים למחקר משתמשים פרקטי:

  • אנשי  UX/Product Designers

  • מנהלי מוצר ומנהלי פרויקטים

  • יזמים

  • אנשי מכירות ושיווק

  • חוקרים

  • כל מי שמעוניין לחקור ולבדוק בצורה מיטבית

Who should apply

היום שאחרי

מהסמינר תצאו עם הידע לפיתוח ומחקר משתמשים לאבחון ואיסוף חומר.

תדעו להתניע תהליכי מחקר בצורה יעילה ומהירה.

תדעו לענות על השאלות: 

  • מהו מחקר משתמשים איכותי? מה, מדוע ומתי להשתמש בו?

  • מתי בתהליך המוצר/שירות נכנס מחקר משתמשים?

  • מהו תפקידו של החוקר?

  • מהי תכנית מחקר ואיך בונים אותה?

  • איך לקבוע את שאלת המחקר?

  • כיצד להימנע מהטיות בכתיבת שאלונים ותסריטי מחקר?

  • כיצד לבצע בדיקות שמישות, לקיים ראיונות ולערוך תצפיות?

  • כיצד לנתח, לרכז ולהגיש את תוצאות המחקר?

בנוסף, תשפרו את יכולות הניהול וההובלה שלכם על ידי:

  • קריאה והנעת אנשים

  • ארגון ותכנון

  • מחקר

  • פיתוח חדשנות

  • דינמיות וגמישות

  • עבודת צוות והחלטה משותפת

  • אמפתיה וגישור

about_workshop

על המנחים

About the lecturers
רותם.jpeg

רותם בינהיים

  • Grey LinkedIn Icon

מובילה ומנחה Design Thinking וחדשנות, פיתחה והנחתה מעל ל- 200 סדנאות במגוון אתגרים שונים.

חוקרת חווית משתמש, יועצת בתחומי ה- UX ומובילה אסטרטגיית מוצר כבר מעל ל- 15 שנים.

me2.png

משה וייס

  • Grey LinkedIn Icon

מוביל ומנחה Design Thinking וחדשנות מעל 12 שנים, פיתח והנחה מעל 300 סדנאות בארץ ובעולם.

מומחה בפיתוח, חווית משתמש, אסטרטגיית מוצר וניהול פרויקטים עם ניסיון של מעל 18 שנים בתחום בארגונים הגדולים בארץ ובעולם.

1600850384977.jpeg

אייל וויסבין

  • Grey LinkedIn Icon

מנהל -שותף בחברת ED&U
מזה שני עשורים מנהל, מוביל ומבצע פרוייקטים בתחום הUX וה-UI ומחקר משתמשים.
הכשיר את הדור הבא באקדמיות מובילות כגון שנקר וויצו.
כיום משתמש כמנטור ומרצה בתעשיית ה-UX בתחום מערכות מורכבות ובטחוניות

WhatsApp Image 2021-11-03 at 00.56.05.jpeg

יקיר יניב

  • Grey LinkedIn Icon

מנהל שותף בסטודיו ED&U. מעל 20 שנות ניסיון בחדשנות ובפיתוח מוצרים, חוויית משתמש ומחקר בארץ ובעולם.

חבר ועד האגודה הישראלית ארגונומיה והנדסת גורמי אנוש, ומרצה במכללה האקדמית תל אביב-יפו. 
מייעץ ומוביל תהליכי מחקר וחוויית משתמש לחברות במערכות מורכבות.

bottom of page