academy_logo_white.png

מרעיון - להשקעה
איך לדייק אסטרטגיה?

הוובינר ה-14 שלנו בו התארחנו ב StartoZ ודיברנו עם יזמים על איך להגדיל את סיכויי ההשקעה ברעיון שלהם ע״י שימוש במתודת חשיבה עיצובית.
שימוש נוסף במתודה הידועה והמתקדמת כדי לדייק אסטרטגיה ולגייס בשפה הנכונה.

מה למדנו?

Icn_base.png

ניתוח

מה הקושי שעומד בפני יזמים לפני השקעה

Icn_develop.png

אתגר

העברת המסר ודיוק האסטרטגיה אל מול צורך ומתחרים

Icn_wisdom.png

טיפים

שימוש במסע מתחרים ואמפתיה ללקוח מאפשרים זיהוי מדויק

על המנחים

רותם בינהיים

מובילה ומנחה Design Thinking, פיתחה והנחתה מעל ל- 100 סדנאות במגוון אתגרים שונים.

חוקרת חווית משתמש, יועצת בתחומי ה- UX ומובילה אסטרטגיית מוצר כבר מעל ל- 15 שנים.

  • Grey LinkedIn Icon

משה וייס

מוביל ומנחה Design Thinking מעל 10 שנים, פיתח והנחה מעל 200 סדנאות בארץ ובעולם. מומחה בפיתוח, חווית משתמש, אסטרטגיית מוצר וניהול פרוייקטים עם ניסיון של מעל 18 שנים בתחום בארגונים הגדולים בארץ ובעולם.

  • Grey LinkedIn Icon

הרשמה לוובינר

מסע מתחרים ואמפתיה ללקוח ולמשקיעים אינן מילים גסות אלא כלים אמיתיים, יעילים וחדשניים בדרך לדיוק האסטרטגיה והמסרים ולהעלאת סיכוי ההשקעה.

מהו האתגר של יזמים? מה דרך הפתרון? +מקרה בוחן אמיתי.