academy_logo_white.png

+

%D7%A2%D7%93%D7%99%20%D7%9E%D7%98%D7%9C%

המתכון ליצירת בידול דרך DT וחווית לקוח ייחודית

הוובינר ה-12 שלנו בו נארח את עדי אוסטרי מטלון, מומחית לחדשנות אסטרטגית וצמיחה עסקית, תחשוף בפנינו איך חשיבה עיצובית מאפשרת לשבור את המוכר והידוע ולהפוך תהליך מטוב למצוין ואת החברה לייחודית, מבודלת ומובילה.
בואו להיחשף יחד לסיפורים מהשטח עם כמה טיפים שיאפשרו לכם לחשוב קצת אחרת.

מה למדנו?

Icn_base.png

ניתוח

הבנת הלקוח, החוויה הכוללת שלו והשמתו במרכז השיח

Icn_develop.png

אתגר

להפוך לייחודי ומבודל, מטוב למצויין

Icn_wisdom.png

טיפים

סיפורים מהשטח ודוגמאות לארגונים שהפכו ייחודיים בזכות חווית לקוח ייחודית

על המנחים

רותם בינהיים

מובילה ומנחה Design Thinking, פיתחה והנחתה מעל ל- 100 סדנאות במגוון אתגרים שונים.

חוקרת חווית משתמש, יועצת בתחומי ה- UX ומובילה אסטרטגיית מוצר כבר מעל ל- 15 שנים.

  • Grey LinkedIn Icon

משה וייס

מוביל ומנחה Design Thinking מעל 10 שנים, פיתח והנחה מעל 200 סדנאות בארץ ובעולם. מומחה בפיתוח, חווית משתמש, אסטרטגיית מוצר וניהול פרוייקטים עם ניסיון של מעל 18 שנים בתחום בארגונים הגדולים בארץ ובעולם.

  • Grey LinkedIn Icon

עדי אוסטרי מטלון

מאיצת אנשים ועסקים.
מומחית לחדשנות אסטרטגית וצמיחה עסקית.
בעלת 12 שנות ניסיון של ליווי עסקים בעולמות האשראי והפיננסיים וכן ניסיון רב בעולמות החדשנות והדאטה בארגונים גדולים.

  • Grey LinkedIn Icon

הרשמה לוובינר

החיבור של חוויית לקוח עם חשיבה עיצובית, המתכון הבטוח ליצירת בידול.
בשביל להיות טובים צריך מוצר או שירות טוב, אבל כולנו כבר יודעים שזה לא מספיק.
בעולם החדש מצופה מאיתנו להבין את הלקוח, את החוויה הכוללת שלו, לשים אותו במרכז השיח, לייצר אליו אמפתיה ולערב את הרגש.
רק עם כל אלו נצליח להגיע לבידול אמיתי.